lisää tietoa

Yhteystiedot

Mikäli et löytänyt täältä vastausta kysymykseesi, otathan yhteyttä oman vaalipiirisi vihreisiin työntekijöihin.

Vaaliohjelma

Puolueen vaaliohjelman hyväksyy puoluevaltuusto. Vaaliohjelman löytää aina vaalien alla helposti puolueen sivuilta. Vaaliohjelmat pohjataan Vihreiden poliittiseen ohjelmaan,. Tuorein poliittinen ohjelma vuoden 2022 puoluekokouksesta kuvaa tärkeimmät tavoitteemme eduskuntavaalikaudelle 2023 – 2027. Muihin vihreiden poliittisiin sisältöihin pääset tutustumaan tällä sivulla.

Verkostot

Vihreillä kuntavaaliehdokkailla on oma Facebook-ryhmä, johon liitetään kaikki ehdokkaat. Jos olet ehdokas, etkä ole vielä ryhmän jäsen, ole yhteydessä omaan yhdistykseesi. Kaikki ehdokkaat liitetään myös valtakunnalliselle ehdokkaiden sähköpostilistalle, jolla kerrotaan tärkeimmät tiedot kampanjasta. Kunnallisjärjestöillä on myös omia Facebook-ryhmiä ja sähköpostilistoja.

Koulutus

Ehdokkaiden koulutuksesta vastaa Vihreä Sivistys- ja Opintokeskus Visio, joka tuottaa yhdessä puolueen ja kunnallisjärjestöjen kanssa koulutustilaisuuksia ja -materiaaleja. Niistä tiedotetaan sähköpostilistoilla ja Vision sivulla.

På svenska

Den Gröna Kandidatguiden finns nu även på svenska.

In English

Guidebook for Green Candidates is now also available in English.